به گزارش روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، جلسه هماهنگی و تبیین برنامه سال ۱۴۰۵ محور شهید شوشتری به میزبانی شهرستان خوشاب با حضور امام جمعه معزز ، فرماندار، فرماندهی سپاه این شهرستان ،سردار احمدی رئیس ستاد استان معاونین ایشان، مسئولین ستادها و مسئولین امور خواهران این محور شامل شهرستان های سبزوار، داورزن، نیشابور، فیروزه، خوشاب، ششتمد، زبرخان، جوین، جغتای و میان جلگه برگزار گردید .
در این جلسه ضمن بررسی عملکرد این ستادها در سال ۱۴۰۴، به مشکلات و نواقص اشاره و خواستار رفع موانع و حرکت پویاتر و منسجم تر در جهت جمع آوری نذورات و درنتیجه محقق شدن تعهد مشخص شده شهرستانها شدند .
همچنین دراین جلسه تعهد سال ۱۴۰۵ شهرستانهای استان ابلاغ گردید .
در انتها نیز از شهرستانهای برتر در جمع آوری نذورات تقدیر گردید