به گزارش روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، جلسه هماهنگی و تبیین برنامه سال ۱۴۰۵ محور شهید مطهری به میزبانی شهرستان باخرز با حضور امام جمعه معزز ، معاون فرماندار، جانشین فرماندهی سپاه این شهرستان ،سردار احمدی رئیس ستاد استان معاونین ایشان، مسئولین ستادها و مسئولین امور خواهران این محور شامل تربت جام ، فریمان، تایباد، صالح آباد، باخرز و فریمان برگزار گردید .
در این جلسه ضمن بررسی عملکرد این ستادها در سال ۱۴۰۴، به مشکلات و نواقص اشاره و خواستار رفع موانع و حرکت پویاتر و منسجم تر در جهت جمع آوری نذورات و درنتیجه محقق شدن تعهد مشخص شده شهرستانها شدند .
همچنین دراین جلسه تعهد سال ۱۴۰۵ شهرستانهای استان ابلاغ گردید
در انتها نیز از شهرستانهای برتر در جمع آوری نذورات تقدیر گردید