به گزارش روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، جلسه هماهنگی و تبیین برنامه سال ۱۴۰۵ با حضور غلامرضا احمدی رئیس ستاد استان معاونین ایشان، مسئولین ستادها ، مسئولین امور خواهران و مسئولین مواکب این محور شامل کاشمر، کوهسرخ، رشتخوار، بجستان، گناباد، خواف، بردسکن، مه ولات، زاوه، باخرز، خلیلی آباد به میزبانی کاشمر برگزار گردید .
در این جلسه که روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ برگزار گردید ضمن بررسی عملکرد این ستادها در سال ۱۴۰۴، به مشکلات و نواقص اشاره و خواستار رفع موانع و حرکت پویاتر و منسجم تر در جهت جمع آوری نذورات و درنتیجه محقق شدن تعهد مشخص شده شهرستانها شدند . در این جلسه همچنین به نقش مواکب در بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه اشاره و مقرر گردید در جمع آوری نذورات جهت توسعه و بازسازی عتبات عالیات همسو با ستاد شهرستان عمل نمایند .
همچنین دراین جلسه تعهد سال ۱۴۰۵ شهرستانهای استان ابلاغ گردید
در انتها نیز از شهرستانهای برتر در جمع آوری نذورات تقدیر گردید