تعداد بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۸:۵۰ - 27 February 1405

تشکیل جلسه محور شهید مدرس

تشکیل جلسه محور شهید مدرس
جلسه هماهنگی محور شهید مدرس با حضور مسئولین ستادها، مسئولین امور خواهران و مسئولین مواکب شهرستانهای این محور برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، جلسه هماهنگی و تبیین برنامه‌ سال ۱۴۰۵ با حضور غلامرضا احمدی رئیس ستاد استان معاونین ایشان، مسئولین ستادها ، مسئولین امور خواهران و مسئولین مواکب این محور شامل کاشمر، کوهسرخ، رشتخوار، بجستان، گناباد، خواف، بردسکن، مه ولات، زاوه، باخرز، خلیلی آباد به میزبانی کاشمر برگزار گردید .

در این جلسه که روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ برگزار گردید ضمن بررسی عملکرد این ستادها در سال ۱۴۰۴، به مشکلات و نواقص اشاره و خواستار رفع موانع و حرکت پویاتر و منسجم تر در جهت جمع آوری نذورات و درنتیجه محقق شدن تعهد مشخص شده شهرستانها شدند . در این جلسه همچنین به نقش مواکب در بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه اشاره و مقرر گردید در جمع آوری نذورات جهت توسعه و بازسازی عتبات عالیات همسو با ستاد شهرستان عمل نمایند . 

همچنین دراین جلسه تعهد سال ۱۴۰۵ شهرستانهای استان ابلاغ گردید 

در انتها نیز از شهرستانهای برتر در جمع آوری نذورات تقدیر گردید 

ارسال نظرات
آخرین اخبار
ویدیو
پرطرفدارترین