تعداد بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۹:۱۳ - 24 February 1405

محور امام رضا(ع) تشکیل جلسه داد

محور امام رضا(ع) تشکیل جلسه داد
جلسه هماهنگی محور امام رضا (ع) با حضور مسئولین ستادها و مسئولین امور خواهران این شهرستانها تشکیل گردید .

به گزارش روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، جلسه هماهنگی و تبیین برنامه‌ سال ۱۴۰۵ با حضور غلامرضا احمدی رئیس ستاد استان معاونین ایشان، مسئولین ستادها و مسئولین امور خواهران این محور شامل مشهد، فریمان، تربت جام، تایباد، صالح آباد، کلات، درگز، قوچان، چناران، گلبهار، بینالود و سرخس به میزبانی مشهد مقدس برگزار گردید .

در این جلسه که روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ برگزار گردید ضمن بررسی عملکرد این ستادها در سال ۱۴۰۴، به مشکلات و نواقص اشاره و خواستار رفع موانع و حرکت پویاتر و منسجم تر در جهت جمع آوری نذورات و درنتیجه محقق شدن تعهد مشخص شده شهرستانها شدند .

همچنین دراین جلسه تعهد سال ۱۴۰۵ شهرستانهای استان ابلاغ گردید 

در انتها نیز از شهرستانهای برتر در جمع آوری نذورات تقدیر گردید 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار
ویدیو
پرطرفدارترین