به گزارش روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، جلسه هماهنگی و تبیین برنامه سال ۱۴۰۵ با حضور غلامرضا احمدی رئیس ستاد استان معاونین ایشان، مسئولین ستادها و مسئولین امور خواهران این محور شامل مشهد، فریمان، تربت جام، تایباد، صالح آباد، کلات، درگز، قوچان، چناران، گلبهار، بینالود و سرخس به میزبانی مشهد مقدس برگزار گردید .
در این جلسه که روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ برگزار گردید ضمن بررسی عملکرد این ستادها در سال ۱۴۰۴، به مشکلات و نواقص اشاره و خواستار رفع موانع و حرکت پویاتر و منسجم تر در جهت جمع آوری نذورات و درنتیجه محقق شدن تعهد مشخص شده شهرستانها شدند .
همچنین دراین جلسه تعهد سال ۱۴۰۵ شهرستانهای استان ابلاغ گردید
در انتها نیز از شهرستانهای برتر در جمع آوری نذورات تقدیر گردید